< návrat zpět

Motor


Téma: Sytič rss

Zaslal/a 12.9.2014 14:48

faub
Po nastartování a zahřátí motoru se mi zdá, že je dlouho zapnutý sytič. Mám automatický. Jde to nějak upravit, případně jak, aby sytič vypínal dřív?
Mám 136L, r.v. 1990
Díky.

#001429
Pankac1985
zakladni pojmy 6 ale jinak skus po cca 1 min ci dvou proslapnout plyn nad 2500 otacek mel by vypnoutcitovat
#001431
faub
Prošlápnout jsem to samozcitovat
#001718
avatar
Ahojte, mam favo rok 89 karbec. Po narocnej jazde (16tis km za mesiac a pol) sme zacali mat problem s otackami, po zahriati volnobeh skapinal. Ked sme sa dostali domov zistil som ze horna klapka bola stale otvorena aj pri studenom motore, ale startoval dobre. Hral som sa s volnobehom a rozobral som sytic, vyskocil bimetal a vratil som ho nas5.

Teraz: studeny motor startuje len ako ho dopujem plynom - sytic nefunguje
ked je trocha zohriaty funguje na spravnych otackach ale ked sa zohreje uplne tak na volnobehu sa zapina sytic a vyskakuje to do otacok 1500 a musim to vzdy skopnut.

Nejake rady?citovat

Nemáte oprávnění přidávat příspěvky.

Uživatelské jméno
Heslo
     

Registrace >
Ztracené heslo >




















Partneři

Lidé, kteří nás mají rádi

FaceBook

Vytvořilo STUDIOART.cz